Середа, 16.07.2025, 19:01
Вітаю Вас Гість | RSS

Бочаницька ЗОШ І-ІІІ ступенів

Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 11
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Розділ ІV. Загальна середня освіта

Розділ ІV. Загальна середня освіта  

Мета:

· створення сприятливого середовища для адаптації дитини до систематичного шкільного навчання та умов для самовираження  і самореалізації учнів;

· забезпечення умов для інтелектуального, соціального, морального і фізичного   розвитку учнів, виховання громадянина-патріота;

· створення умов для різнобічного розвитку особистості, індивідуалізації та диференціації навчання з використанням  особистісно орієнтованих технологій;

· збереження у шкільному змісті базового ядра, яке є стабільною основою становлення світогляду, що базується на науковій, художній, технічній картинах світу, а також на морально-етичних цінностях

Завдання:

· забезпечення наступності між дошкільною та початковою освітою;

· орієнтація на особистісно орієнтовану модель освіти;

· формування основних компетентностей особистості;

· розвиток особистості шляхом залучення до творчої  діяльності;

· виховання громадянина України;

· формування особистості учня (вихованця), розвиток його здібностей і обдарувань, наукового світогляду;

· виконання вимог Державного стандарту загальної середньої освіти, підготовка учнів до подальшої освіти і трудової діяльності;

· виховання в учнів поваги до Конституції України, державних символів України, прав і свобод людини і громадянина;

· реалізація права учнів на вільне формування політичних і світоглядних переконань;

· виховання шанобливого ставлення до родини, поваги до народних традицій і звичаїв, державної і рідної мови, національних цінностей українського народу та інших народів і націй;

· виховання свідомого ставлення до свого здоров’я та здоров’я інших громадян як найвищої соціальної цінності, формування гігієнічних навичок і засад здорового способу життя, збереження і зміцнення фізичного та психічного здоров’я учнів.

Пріоритети:

· створення комфортних умов для здійснення особистісно орієнтованого навчання і виховання;

· забезпечення індивідуального підходу до кожної дитини;

· запровадження сучасних форм і методів навчання;

· гуманізація  змісту навчання;

· формування компетентності особистості, що базується на знаннях, досвіді, цінностях, здібностях, набутих завдяки навчанню.

Шляхи реалізації

Зміст заходу

Термін виконання

Виконавець

1

Виконання вимог Державного стандарту загальної середньої освіти

Постійно

Директор

2

Поповнювати матеріально-технічну базу школи ТЗН, дидактичними навчальними посібниками, електронними посібниками, ігровим матеріалом, спортивним інвентарем

Постійно

Директор

3

Використовувати варіативну частину навчальних планів школи

Щорічно

Директор



 

4

Забезпечувати організацію якісного навчання шестирічних дітей

2012-2017рр.

Директор, вч. 1 класу

5

Забезпечувати наступність між дошкільною і початковою освітою

Постійно

Директор

6

Організувати якісне впровадження методичних рекомендацій щодо контролю та оцінювання навчальних досягнень учнів

Постійно

Директор

7

Здійснювати ефективний моніторинг стану здоров’я школярів та сприяти вдосконаленню спортивно-оздоровчої роботи з учнями

Постійно

Директор

8

Розширювати мережу факультативів, спецкурсів, гуртків для учнів

Постійно

Директор

Очікувані результати:

· підвищення якості навчально-виховного процесу з урахуванням досягнень педагогічної науки;

· забезпечення конституційних прав дитини на навчання.

Напрямок роботи "Здоров’я дитини”   

Мета: 

· створення умов для формування здоров’я кожного учасника навчально- виховного процесу;

· розвиток культури здоров’я як цілісної категорії суб’єктів освітнього процесу.

Завдання: 

· зміцнення здоров’я підростаючого покоління;

· проведення профілактичної, оздоровчої та еколого-валеологічної освітньої  діяльності;

· виховання в школярів відповідального ставлення до власного здоров’я та  здоров’я оточуючих;

· навчання учнів правилам, нормам безпечної  поведінки;

· медичний, педагогічний та соціально-психологічний моніторинг; 

Пріоритети: 

· виховання у дитини відповідального ставлення до власного здоров’я;

· формування культури здоров’я та пропаганди здорового способу життя; 

Шляхи реалізації 

                       Зміст заходу

   Термін виконання

Виконавець

1


 


 


 


 

Створити умови щодо формування  нового мислення, спрямованого на потребу  і необхідність у здоровому способі життя, зміцнення здоров’я всіх учасників  освітньо- виховного процесу

2012-2017


 


 


 


 

Адміністрація

Школи


 


 


 

2


 


 


 


 

Забезпечити якісну підготовку  педагогічних кадрів  з питань формування здорового способу життя  та активного  й змістовного відпочинку учнівської молоді.


 


 


 

2012-2017


 

Адмістрація ,

педагогічний колектив школи


 

3


 

Сприяти роботі «Школі сприянню здоров’я» .


 

2012-2017


 

Адміністрація

школи

4


 

Забезпечити  належну організацію відпочинку та оздоровлення дітей.

2012-2017


 

Адміністрація

школи

5


 

Організувати з учнями тренінги  за Програмою МНО України

(ПРООН) «Рівний-рівному».

2012-2017


 

Адміністрація

школи


 

6


 


 

Проводити  щорічні медичні огляди  та профілактичні обстеження дітей.


 

2012-2017


 


 

Адміністрація школи


 

7


 


 


 

Забезпечити контроль за порядком ,якістю та дотриманням норм харчування  дітей в школі.


 


 

2012-2017


 


 


 

Адміністрація

школи


 

8


 


 


 

Запроваджувати комплекс заходів щодо попередження травмування та нещасних випадків під навчально-виховного процесу.


 

Постійно


 


 


 

Адміністрація

Школи


 


 

9


 


 


 


 

Налагодити дієву співпрацю з державними та громадськими організаціями щодо  виховання дитини у дусі відповідального ставлення до власного здоров'я та здоров'я оточуючих.


 

2012-20-17

Адміністація

школи


 


Очікувані результати:

· відсутність в освіньому середовищі алко- та наркозалежності, тютюнопаління, збереження та зміцнення здоров’я школярів;

· розширення в освітньому середовищі спектру профілактичних заходів щодо виховання у школярів культури здорового способу життя;

· запровадження системи заходів, спрямованих на встановлення продуктивної взаємодії педагогів та психологічної служби;

· об’єднання зусиль органів місцевого самоврядування, фахівців у сфері освіти, соціального захисту, охорони здоров’я, культури та спорту, центрів по роботі з сім’ями та молоддю, працівників органів внутрішніх справ, недержавних громадських організацій щодо виховання у дитини відповідального ставлення до власного здоров’я та здоров’я оточуючих;

· вибір молоддю здорового способу життя у шкільні роки та дотримання його протягом усього життя;

· піднесення якісних показників фізичної підготовки дітей та підлітків.

Напрямок роботи "Обдарована дитина”  

Мета програми:

· створення єдиного інформаційно-навчального простору для розвитку і підтримки обдарованої учнівської молоді;

· створення умов для реалізації творчого потенціалу та обдарованості.


 

Завдання:

· раннє виявлення та розвиток творчих здібностей дітей;

· допомога і підтримка обдарованої молоді;

· об’єднати зусилля навчального закладу,  культурних  закладів  і установ, сім’ї, різних соціальних інституцій і громадських організацій  у створенні оптимальних умов для розвитку та творчої реалізації обдарованих  дітей і молоді;

· покращити матеріально-технічну базу школи;

· удосконалити систему соціальної підтримки і заохочення обдарованої молоді. 

Пріоритети:

· створення оптимальних умов для розвитку та творчої реалізації обдарованих  дітей і молоді;

· залучення учнівської молоді   до участі у Всеукраїнських предметних олімпіадах, Всеукраїнських конкурсах учнівської творчості

Шляхи реалізації

Зміст заходу

Термін виконання

Виконавець

1

Забезпечувати умови співробітництва з Гощанським РЦДЮМ та іншими закладами, діяльність яких спрямована на пошук і розвиток обдарованих дітей

Постійно

Адміністрація школи

2

Поповнити методичний кабінет науково-методичною, додатковою, енциклопедичною літературою для роботи з обдарованими дітьми

2012/2013рр.

Адміністрація школи

3

Забезпечувати науково-педагогічний супровід роботи вчителів з обдарованими дітьми

Постійно

Адміністрація школи

4

Виявляти, вивчати та узагальнювати перспективний педагогічний досвід вчителів, які працюють з обдарованими дітьми

2012/2017рр.

Адміністрація школи

5

Забезпечувати участь обдарованих дітей у Всеукраїнських учнівських олімпіадах, конкурсах, турнірах, фестивалях

2012/2017рр.

Адміністрація школи

6

Поповнювати банк даних «Обдарована дитина»

Постійно

Адміністрація школи

7

Реалізувати завдання фізичного, художньо-естетичного та духовного розвитку через організацію позакласної роботи

2012/2017рр.

Адміністрація школи

8

Підводити рейтинг школярів за підсумками навчальної діяльності за семестр та рік

Постійно

Адміністрація школи, кл. кер., класоводи

Очікувані результати:

· створення системи пошуку, розвитку та підтримки обдарованої молоді;

· консолідація зусиль відділу освіти,  органів місцевого самоврядування, навчального закладу, установ, організацій та батьківської громади у роботі з обдарованою молоддю;

· підвищення рівня професійної компетентності педагогів та підготовка їх до роботи з обдарованими дітьми;

· підвищення рівня науково-методичного та інформаційного забезпечення педагогічних працівників, які проводять роботу з обдарованою молоддю;

· поширення  педагогічного досвіду вчителів, які працюють з обдарованими дітьми;

· удосконалення матеріально-технічної бази школи. 

Напрямок роботи  "Дитина з особливими потребами”  

Мета:  

· створити умови та систему роботи з дітьми з особливими потребами;

· створити систему соціального захисту дітей та молоді з особливими освітніми потребами. 

Завдання:

· забезпечити раннє діагностування та повне охоплення дітей з особливостями психофізичного розвитку спеціальною освітою;

· формувати банк даних дітей та молоді з особливими потребами;

· здійснювати методичний супровід корекційно-розвивального навчання;

· впроваджувати  корекційні педагогічні технології;

· впроваджувати технології культури здорового способу життя для профілактики бездоглядності, негативних проявів та правопорушень в учнівському середовищі. 

Пріоритети:

· створення умов для реалізації прав дітей з особливими освітніми потребами на отримання рівного доступу до якісної освіти.

Шляхи реалізації 

                       Зміст заходу

   Термін виконання

Виконавець

1


 


 


 


 

Створити соціально-психологічні  та організаційно-педагогічні умови рівного доступу до здобуття якісної освіти  дітей з особливим потребами.


 

2012-2017


 


 


 


 

Адміністрація

школи


 


 


 

2


 

Створити базу даних дітей з особливими потребами.

2012-2017


 

Адмістрація ,

школи


 

3


 


 


 

Створити  санітарно-гігієнічні умови для роботи з дітьми з особливими потребами.


 


 

Постійно


 


 


 

Адміністрація

школи


 

4


 


 


 

Забезпечувати соціально-психологічний супровід дітей з особливими потребами,які навчаються в школі .


 


 

Постійно


 


 


 

Адміністрація

школи


 

5


 


 


 

Забезпечити умови  для залучення дітей  з особливими потребами  до навчання у гуртках секціях.


 

Постійно


 


 


 

Адміністрація

школи


 


 

6


 


 


 

Організувати відпочинок та оздоровлення дітей –сиріт, позбавлених батьківського піклування.


 

2012-2017


 


 


 

Адміністрація школи


 


 

7


 


 

Забезпечити   педпрацівників відповідною

літературою.


 

2012-2017


 


 

Адміністрація

школи


 


 

8


 


 

Залучати дітей з особливими потребами до виховних заходів.


 

2012-2017


 


 

Заступник директора з ВР


 

9


 


 


 


 

Здійснювати соціально-педагогічну та правову підтримку запобігання бездоглядності та правопорушень дітей з особливими потребами.


 


 

2012-2017


 

Педагог-

організатор


 

Адміністрація

школи,психолог

Очікувані результати:

· забезпечення прав дітей із особливими потребами щодо здобуття ними рівного доступу до якісної освіти;

· створення в школі системи соціального захисту дітей пільгових категорій і тих, які перебувать у несприятливих умовах та екстремальних ситуаціях;

· поповнення  навчально-методичної бази та створення належних умов у школі для дітей з особливими освітніми потребами;

· створення умов для якісного психолого-медико-педагогічного супроводження, адаптації та інтеграції у суспільство осіб із обмеженими можливостями здоров’я.

Напрямок роботи: "Виховання особистості”  

Мета: 

· удосконалення та розвиток виховної системи на основі національних та загальнолюдських цінностей з урахуванням найважливіших компонентів навчально-виховного процесу щодо формування особистості, здатної самореалізовуватися в умовах сучасних змін у суспільстві;

· пошук нових шляхів організації позакласної і позашкільної виховної роботи;

·  виховання вільної особистості, активної у виборі власної життєвої позиції, свідомого громадянина України.

Завдання: 

· удосконалення системи виховної роботи, впровадження нових технологій організації виховного процесу в урочній, позаурочній та позашкільній діяльності школи, спрямованих на розвиток особистості дитини;

· дотримання принципів виховання, визначених концептуальними засадами Національної програми виховання дітей  та учнівської молоді в Україні «Основні орієнтири виховання учнів 1-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів», обласної та районної програм національного виховання Рівненщини та Гощанщини на 2008- 2020 рр.

· реалізація у процесі роботи особистісно-орієнтованого, діяльнісного, системного, творчого та компетентнісного підходів до організації виховного процесу у шкільному та класному колективах;

· оптимальне поєднання форм організації виховної роботи;

· розвиток діяльності органів учнівського врядування, співпраця з дитячими громадськими організаціями;

· забезпечення єдності навчання й виховання   як двох взаємозалежних складових системи освіти; 

Пріоритети:
· створення необхідних умов для розвитку творчого потенціалу особистості, перспектив її саморозвитку в колективі;

· стимулювання ініціативності та життєвої активності дитини;

· виховання на засадах загальнолюдських і національних цінностей.

Шляхи реалізації

 

                       Зміст заходу

   Термін виконання

Виконавець

1


 


 


 

Здійснювати виховний процес відповідноо до діючих державних програм ,інших нормативних актів. Що обумовлюють виховну роботу  в навчальних закладах.

постійно


 


 


 

Адміністрація

школи


 


 

2


 


 


 

Удосконалювати діючу систему виховної роботи впроваджувати  нові технології методики виховання дітей та учнівської молоді.


 

постійно


 


 


 

Адмістрація ,

педагогічний колектив школи

3


 


 


 

Здійснювати виховну роботу у  класних колективах,керуючись «Основними орієнтирами виховання учнів 1-11 класів ЗНЗ» ,Обласною та районною програмами національного виховання учнівської молоді Рівненщини та Гощанщини на 2008-2020рр.


 

Постійно


 


 


 

Адміністрація

школи


 


 

4


 


 


 


 


 

Підтримувати ініціативи районної влади та громадських організацій,які враховують територіальні ,соціальні,національні особливості,спрямовані на  духовно-моральний розвиток особистості.


 


 


 

Постійно


 


 


 


 

Адміністрація

школи


 


 


 

5


 


 

Вдосконалювати модель інноваційної виховної системи школи ДГО «Козаченьки».


 

Постійно


 


 

Адміністрація

школи


 

6


 


 


 

Здійснювати правове та психологічне забезпечення виховного процесу з дітьми сиротами та з дітьми із неблагополучних сімей.


 


 

постійно


 


 

Адміністрація школи


 


 

7


 


 


 


 


 

Забезпечувати ефективність профілактики девіантної поведінки дітей та учнівської молоді

.спрямовувати виховний процес на попередження та подолання  тютюнопаління,вживання наркотичних та психотропних речовин,профілактики ВІЛ/СНІДу.

постійно


 


 


 


 


 

Адміністрація

школи


 


 


 


 


 

8


 


 


 


 


 

Підвищувати професійну компетентність  педагогів,пов’язану із здійсненням процесу виховання,активізувати їх творчий потенціал у виборі методів і засобів виховання.


 


 


 

постійно


 


 


 

Адміністрація

школи


 

Очікувані результати: 

· виховання випускника школи на засадах загальнолюдських і національних цінностей;

· допомога кожній дитині знайти своє місце в шкільному колективі;

· виховання різнобічно-гармонійної особистості на принципах духовності, моралі і культури;

· активізація роботи органів учнівського врядування;

· формування високоморальної особистості та її самореалізації на основі всебічного розвитку здібностей дитини з врахуванням її психологічних особливостей та природного потенціалу.

 



 

Вхід на сайт
Пошук
Календар
«  Липень 2025  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031

Copyright MyCorp © 2025
Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz