Розділ І. Управління школою та педагогічні кадри
Мета:
· вироблення стратегії розвитку освітньої системи школи;
· забезпечення якісних змін в освітньому просторі школи відповідно до сучасних вимог суспільства щодо освіти;
· створення дієвої моделі державно-громадського управління розвитку освіти на рівні навчального закладу.
Завдання:
· забезпечення оптимальної структури освітнього закладу;
· сприяння участі громадськості у формуванні освітньої політики школи;
· удосконалення системи виховної роботи, впровадження нових технологій організації виховного процесу;
· створення умов для зростання професійного рівня педагогічних кадрів;
· сприяння вдосконаленню навчально-матеріальної бази школи;
· забезпечення самореалізації та всебічного розвитку творчо обдарованих дітей;
· здійснення систематичного аналізу у школі;
· формування сучасної педагогічної культури батьків.
Пріоритети:
· сприяння піднесенню на якісно новий рівень роботи педагогічного колективу;
· сприяння самовдосконаленню кожного окремого педагога.
Шляхи реалізації
№ |
Зміст заходу |
Термін виконання |
Виконавець |
1 |
Забезпечити якісне підвищення кваліфікації керівного складу, педагогічних працівників школи через різні форми навчання |
Постійно |
Адміністрація школи |
2. |
Забезпечити ефективну роботу Ради школи, піклувальної ради та батьківського комітету |
Постійно |
Адміністрація школи |
3. |
Продовжити роботу школи молодого вчителя |
Постійно |
Адміністрація школи |
4. |
Сприяти участі громадських організацій у розв’язанні актуальних проблем школи, підвищення ролі педагога у формуванні громадянського суспільства |
Постійно |
Адміністрація школи |
5. |
Продовжувати здійснювати інформатизацію школи:
|
До 2014р. |
Директор |
6. |
Відшукати можливість для заохочення учнівської молоді – учасників позакласних, шкільних, районних заходів. |
Постійно |
Адміністрація школи |
7. |
Забезпечувати школу навчально-наочними посібниками, відповідно до Переліку, рекомендованого МОН України |
Постійно |
Адміністрація школи |
Очікувані результати:
· залучення громадськості, батьків, учнів до формування освітньої політики школи;
· піднесення на якісно новий рівень роботи педагогічного колективу школи з батьками учнів;
· стабілізація кадрового складу школи;
· створення системи професійно-педагогічної адаптації молодих вчителів;
· підвищення професійного рівня педагогічних працівників;