Четвер, 17.07.2025, 10:25
Вітаю Вас Гість | RSS

Бочаницька ЗОШ І-ІІІ ступенів

Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 11
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Розділ ІІІ. Психологічний супровід навчально-виховного процесу

Розділ ІІІ.  Психологічний супровід навчально-виховного процесу  

Мета:

· професійне сприяння саморозвиткові особистості учня;

· захист психічного здоров’я шляхом здійснення психологічної експертизи і діагностики, психологічної корекції, профілактики, психологічної просвіти всіх учасників навчально-виховного процесу. 

Завдання:

· підвищити ефективність діяльності практичного психолога шляхом використання  психологічних технологій;

· забезпечити якісний психологічний супровід процесу навчання та виховання дітей;

· виявляти та розвивати здібності і обдарування дитини.

· орієнтувати роботу на психологічну профілактику негативних явищ в учнівському середовищі, превентивну освіту, профілактику девіантної і ризикованої поведінки підлітків.

Пріорітети:

· побудова освітнього простору на основі принципу гуманізму, розробка розвиваючих, корекційних і компенсаторних програм навчання. 

Шляхи реалізації

 

Зміст заходу

Термін виконання

Виконавець

1

Забезпечити належні умови праці для психолога школи

2012/2014рр.

Директор

2

Забезпечити якісне підвищення кваліфікації практичного психолога

Постійно

Адміністрація школи

3

Створити кабінет практичного психолога та та забезпечити його необхідним обладнанням

2013р.

Директор

4

Брати участь у районному конкурсі «Психолог року»

Щорічно

Практичний психолог

5

Здійснювати супровід адаптації дітей-шестирічок до шкільного навчання, сприяти забезпеченню наступності між дошкільною та початковою ланками

Постійно

Психолог, вчитель 1 класу

6

Здійснювати супровід адаптації 5-класників до навчання в середній ланці

Постійно

Психологічна служба школи

7

Проводити діагностичні дослідження професійного визначення старшокласників

Постійно

Психологічна служба школи

8

Здійснювати психологічний супровід навчання дітей з особливими потребами

Постійно

Психологічна служба школи

9

Здійснювати моніторинг результативності роботи психологічної служби з різними категоріями дітей

щорічно

Адміністрація школи

10

Забезпечувати якісний психологічний супровід процесу навчання та виховання дітей вразливих категорій

Постійно

Психологічна служба школи

11

Проводити заходи щодо профілактики негативних явищ в учнівському середовищі

Постійно

Психологічна служба школи

Очікувані результати:

 спрямування діяльності працівників психологічної служби на неконфліктну адаптацію учасників навчально-виховного процесу до суспільних змін, збереження їх психосоматичного здоров’я, педагогічний патронаж та психологічний супровід дітей вразливих категорій.


 

Вхід на сайт
Пошук
Календар
«  Липень 2025  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031

Copyright MyCorp © 2025
Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz