Розділ ІІІ. Психологічний супровід навчально-виховного процесу
Мета:
· професійне сприяння саморозвиткові особистості учня;
· захист психічного здоров’я шляхом здійснення психологічної експертизи і діагностики, психологічної корекції, профілактики, психологічної просвіти всіх учасників навчально-виховного процесу.
Завдання:
· підвищити ефективність діяльності практичного психолога шляхом використання психологічних технологій;
· забезпечити якісний психологічний супровід процесу навчання та виховання дітей;
· виявляти та розвивати здібності і обдарування дитини.
· орієнтувати роботу на психологічну профілактику негативних явищ в учнівському середовищі, превентивну освіту, профілактику девіантної і ризикованої поведінки підлітків.
Пріорітети:
· побудова освітнього простору на основі принципу гуманізму, розробка розвиваючих, корекційних і компенсаторних програм навчання.
Шляхи реалізації
№ |
Зміст заходу |
Термін виконання |
Виконавець |
|
1 |
Забезпечити належні умови праці для психолога школи |
2012/2014рр. |
Директор |
|
2 |
Забезпечити якісне підвищення кваліфікації практичного психолога |
Постійно |
Адміністрація школи |
|
3 |
Створити кабінет практичного психолога та та забезпечити його необхідним обладнанням |
2013р. |
Директор |
|
4 |
Брати участь у районному конкурсі «Психолог року» |
Щорічно |
Практичний психолог |
|
5 |
Здійснювати супровід адаптації дітей-шестирічок до шкільного навчання, сприяти забезпеченню наступності між дошкільною та початковою ланками |
Постійно |
Психолог, вчитель 1 класу |
|
6 |
Здійснювати супровід адаптації 5-класників до навчання в середній ланці |
Постійно |
Психологічна служба школи |
|
7 |
Проводити діагностичні дослідження професійного визначення старшокласників |
Постійно |
Психологічна служба школи |
|
8 |
Здійснювати психологічний супровід навчання дітей з особливими потребами |
Постійно |
Психологічна служба школи |
|
9 |
Здійснювати моніторинг результативності роботи психологічної служби з різними категоріями дітей |
щорічно |
Адміністрація школи |
|
10 |
Забезпечувати якісний психологічний супровід процесу навчання та виховання дітей вразливих категорій |
Постійно |
Психологічна служба школи |
|
11 |
Проводити заходи щодо профілактики негативних явищ в учнівському середовищі |
Постійно |
Психологічна служба школи |
Очікувані результати:
спрямування діяльності працівників психологічної служби на неконфліктну адаптацію учасників навчально-виховного процесу до суспільних змін, збереження їх психосоматичного здоров’я, педагогічний патронаж та психологічний супровід дітей вразливих категорій.